Вирішення типових проблем з Інтернет

Шановні абоненти БКМ!

Ми запустили сервіс інтерактивної онлайн-допомоги для вирішення типових проблем, які у Вас можуть виникнути під час використання послуги Інтернет. Сервіс працює в тестовому режимі.

Якщо Ви знайшли помилку, чи бажаєте допомогти в розвитку сервісу – пишіть сюди.


Для використання сервісу достатньо дати відповіді на питання та скористатись поданими рекомендаціями


 

Роутер

Чи використовуєте Ви роутер? TL-WR740N-01

Так   Ні

 

VPN, TOR, Proxy-server та ін.

Чи використовуєте Ви сервіси типу VPN, TOR, Proxy-server та ін.?

Так   Ні Незнаю

Ознайомтесь з інформацією Про VPN і чому погана швидкість Інтернет


 

Вимкніть сервіси VPN, TOR, Proxy-server та ін.

Вам потрібно вимкнути сервіси типу VPN, TOR, Proxy-server та ін.

Також, рекомендуємо Вам провести замір швидкості.

Чи бажаєте Ви провести замір швидкості?

Так Ні

 

Замір швидкості

 

Перевірка наявності VPN, TOR, Proxy-server...

“Натисніть кновку “Заміряти швидкість”. При використанні сервісів типу VPN, TOR, Proxy-server та ін, ресурс заміру швидкості буде недоступний, про що Вас повідомлять.”

Типове повідомлення

Screenshot-2018-5-31 БКМ Speedtest

Заміряти швидкість

 

Підключення

Чи використовуєте Ви роутер? TL-WR740N-01

Так   Ні

 

Перевірка живлення. Перезавантаження роутера

Перевірте, чи увімкнений роутер та чи надійно вставлений кабель інтернет та(чи) кабель до Вашого ПК.

Спробуйте перезавантажити роутер. Для цього достатньо вимкнути його з розетки на 10-15 секунд. Також, рекомендуємо Вам ознайомитись із статтею “Навіщо перезавантажувати роутер“.

Чи допомогли Вам ці рекомендації?

Так   Ні

 

Перезавантаження роутера

Спробуйте перезавантажити роутер. Для цього достатньо вимкнути його з розетки на 10-15 секунд. Також, рекомендуємо Вам ознайомитись із статтею “Навіщо перезавантажувати роутер“.

Чи допомогло Вам перезавантаження роутера?

Так   Ні

 

Висить сторінка БКМ

У разі, якщо Ви поповнили рахунок, а у Вас “висить” сторінка БКМ – очистіть кеш браузера (інструкція)

Якщо Ви використовуєте СМАРТ-ТВ чи ТВ-приставку – вимкніть її на 10-15 хв. Кеш очиститься автоматично.

Чи допомогли Вам ці рекомендації?

Так   Ні

 

Перевірка ПК

Можливі проблеми:

  • Якщо у Вас мала швидкість тільки на певних сайтах, зазвичай, це проблема тільки цих сайтів. Спробуйте зайти на них пізніше.
  • Перевірте, чи надійно вставлено кабель Інтернет
  • ПК може бути заражений вірусним програмним забезпеченням
  • Можливо, для перегляду деяких ресурсів у Вас недостатньо параметрів Вашого ПК.

Чи допомогли Вам ці рекомендації?

Так   Ні

 

Тормозить ПК

Можливі проблеми:

  • ПК заражений вірусним програмним забезпеченням
  • Багато “сміття” у Вашій опереаційній системі
  • Можливо, для перегляду деяких ресурсів у Вас недостатньо параметрів Вашого ПК.

Рекомендуємо:

  • Перевірити ПК антивірусом
  • Почистити сміття або перевстановити операційну систему
  • Модернізувати (за можливістю) Ваш ПК

Чи допомогли Вам ці рекомендації?

Так   Ні

 

Потрібно налаштувати Wi-Fi

Для налаштування Wi-Fi роутера Ви можете:

  • Скористатись інструкціями на нашому сайті
  • Занести роутер на офіс для безкоштовного налаштування
  • Викликати майстра додому (платно)

Чи допомогли Вам ці рекомендації?

Так   Ні

 

Потрібно налаштувати Інтернет на ПК, ноутбуці

Для налаштування Інтернет на ПК чи ноутбуці Ви можете:

  • Скористатись інструкціями на нашому сайті
  • Викликати майстра додому (платно)

Чи допомогли Вам ці рекомендації?

Так   Ні

 

Залишок коштів на рахунку
  • Ви можете переглянути стан рахунку та нарахування коштів, увійшовши у Ваш “Персональний кабінет” у вкладці «Особовий рахунок».
  • Ви можете дізнатись стан рахунку зателефонувавши до служби технічної підтримки

Дізнатись телефони служби технічної підтримки


Чи допомогли Вам ці рекомендації?

Так   Ні

 

Проблеми з Wi-Fi

Перевірте, чи увімкнений роутер та чи надійно вставлений кабель інтернет в нього.

Спробуйте перезавантажити роутер. Для цього достатньо вимкнути його з розетки на 10-15 секунд. Також, рекомендуємо Вам ознайомитись із статтею “Навіщо перезавантажувати роутер“.

Ознайомтесь з матеріалами:

Чи допомогли Вам ці рекомендації?

Так   Ні

 


 

Перевірка Інтернет-підключення
  • Якщо Ви використовуєте ONU-пристрій – перевірте чи він увімкнений, можливо перезавантажте його.
  • Перевірте, чи надійно вставлено кабель Інтернет у Ваш ПК чи роутер
  • Якщо у Вас увімкнено фаєрвол/брандмауер/антивірус – вимкніть їх і перевірте знову.
  • Підключіть Ваш ПК кабелем напряму.
  • Ознайомтесь з інструкцією: Як самостійно перевірити Інтернет-підключення

Чи допомогли Вам ці рекомендації?

Так   Ні

 

Техпідтримка

Зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки.

Цілодобові телефони контакт-центру:
+38 (066) 777-97-09
+38 (067) 777-97-09
+38 (093) 170-33-73
Багатоканальний: +38 (0456) 333-777


 

Дякуємо!

Дякуємо за використання інтерактивної системи вирішення проблем!

Оцініть, будь ласка, її ефективність [kkstarratings] Повторити 

 

Знайшли помилку? Повідомте!