Вирішення типових проблем з Інтернет
Шановні абоненти БКМ!
Ми запустили сервіс інтерактивної онлайн-допомоги для вирішення типових проблем, які у Вас можуть виникнути під час використання послуги Інтернет. Сервіс працює в тестовому режимі.
Якщо Ви знайшли помилку, чи бажаєте допомогти в розвитку сервісу – пишіть сюди.
Виберіть найбільш відповідний варіант
Відсутній інтернет Мала швидкість Не “ловить” Wi-Fi
Залишок коштів на рахунку “Висить” сторінка БКМ “Тормозить” комп”ютер
Чи використовуєте Ви сервіси типу VPN, TOR, Proxy-server та ін.?
Так Ні НезнаюОзнайомтесь з інформацією Про VPN і чому погана швидкість Інтернет
“Натисніть кновку “Заміряти швидкість”. При використанні сервісів типу VPN, TOR, Proxy-server та ін, ресурс заміру швидкості буде недоступний, про що Вас повідомлять.”
Типове повідомлення
Заміряти швидкість
Перевірте, чи увімкнений роутер та чи надійно вставлений кабель інтернет та(чи) кабель до Вашого ПК.
Спробуйте перезавантажити роутер. Для цього достатньо вимкнути його з розетки на 10-15 секунд. Також, рекомендуємо Вам ознайомитись із статтею “Навіщо перезавантажувати роутер“.
Чи допомогли Вам ці рекомендації?
Так Ні
Спробуйте перезавантажити роутер. Для цього достатньо вимкнути його з розетки на 10-15 секунд. Також, рекомендуємо Вам ознайомитись із статтею “Навіщо перезавантажувати роутер“.
Чи допомогло Вам перезавантаження роутера?
Так Ні
У разі, якщо Ви поповнили рахунок, а у Вас “висить” сторінка БКМ – очистіть кеш браузера (інструкція)
Якщо Ви використовуєте СМАРТ-ТВ чи ТВ-приставку – вимкніть її на 10-15 хв. Кеш очиститься автоматично.
Чи допомогли Вам ці рекомендації?
Так Ні
Можливі проблеми:
- Якщо у Вас мала швидкість тільки на певних сайтах, зазвичай, це проблема тільки цих сайтів. Спробуйте зайти на них пізніше.
- Перевірте, чи надійно вставлено кабель Інтернет
- ПК може бути заражений вірусним програмним забезпеченням
- Можливо, для перегляду деяких ресурсів у Вас недостатньо параметрів Вашого ПК.
Чи допомогли Вам ці рекомендації?
Так Ні
Можливі проблеми:
- ПК заражений вірусним програмним забезпеченням
- Багато “сміття” у Вашій опереаційній системі
- Можливо, для перегляду деяких ресурсів у Вас недостатньо параметрів Вашого ПК.
Рекомендуємо:
- Перевірити ПК антивірусом
- Почистити сміття або перевстановити операційну систему
- Модернізувати (за можливістю) Ваш ПК
Чи допомогли Вам ці рекомендації?
Так Ні
Для налаштування Wi-Fi роутера Ви можете:
- Скористатись інструкціями на нашому сайті
- Занести роутер на офіс для безкоштовного налаштування
- Викликати майстра додому (платно)
Чи допомогли Вам ці рекомендації?
Так Ні
Для налаштування Інтернет на ПК чи ноутбуці Ви можете:
- Скористатись інструкціями на нашому сайті
- Викликати майстра додому (платно)
Чи допомогли Вам ці рекомендації?
Так Ні
- Ви можете переглянути стан рахунку та нарахування коштів, увійшовши у Ваш “Персональний кабінет” у вкладці «Особовий рахунок».
- Ви можете дізнатись стан рахунку зателефонувавши до служби технічної підтримки
Дізнатись телефони служби технічної підтримки
Чи допомогли Вам ці рекомендації?
Так Ні
Перевірте, чи увімкнений роутер та чи надійно вставлений кабель інтернет в нього.
Спробуйте перезавантажити роутер. Для цього достатньо вимкнути його з розетки на 10-15 секунд. Також, рекомендуємо Вам ознайомитись із статтею “Навіщо перезавантажувати роутер“.
Ознайомтесь з матеріалами:
- Перевірка мережевих налаштувань Wi-Fi – неможливо підключитись
- Як самостійно перевірити Інтернет-підключення
- Чому Вам заважає сусідський Wi-Fi
Чи допомогли Вам ці рекомендації?
Так Ні
- Якщо Ви використовуєте ONU-пристрій – перевірте чи він увімкнений, можливо перезавантажте його.
- Перевірте, чи надійно вставлено кабель Інтернет у Ваш ПК чи роутер
- Якщо у Вас увімкнено фаєрвол/брандмауер/антивірус – вимкніть їх і перевірте знову.
- Підключіть Ваш ПК кабелем напряму.
- Ознайомтесь з інструкцією: Як самостійно перевірити Інтернет-підключення
Чи допомогли Вам ці рекомендації?
Так Ні
Зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки.
Цілодобові телефони контакт-центру:
+38 (066) 777-97-09
+38 (067) 777-97-09
+38 (093) 170-33-73
Багатоканальний: +38 (0456) 333-777
Дякуємо за використання інтерактивної системи вирішення проблем!
Оцініть, будь ласка, її ефективність [kkstarratings] Повторити