Що робити у разі ненадходження коштів
Якщо Ви сплачували через термінал або ж за допомогою ресурсів ipay.ua, LIQPAY, EasyPay, радимо Вам в першу чергу перевірити реквізити на які відбувалось поповнення та звернутись до технічної підтримки ресурсу через який проводилась оплата.
У випадку, якщо оплата проводилась по банківським реквізитам, акцентуємо Вашу увагу, що перевірка і зарахування подібних платежів займає до 10 робочих банківських днів. Тому рекомендуємо Вам наступного разу скористатися іншими способами оплати.
Для перевірки платежу який не було зараховано необхідна квитанція про оплату.
У разі якщо квитанція про оплату не збереглася, або не була надана після проведення оплати, зверніться до відповідної фінансової установи для надання дублікату платіжного документа.
Інформація на квитанції повинна бути чіткою і легко зчитуватися.
Подати звернення стосовно перевірки платежу можливо через спеціальну форму на нашому сайті:
Необхідно заповнити інформацію в формі та прикріпити файл копії квитанції про оплату.
Про зарахування платежу Вас буде проінформовано в телефонному режимі.