Як самостійно перевірити Інтернет-підключення

Сьогодні розрізняють 2 способи підключення Інтернет у помешканні абонента:

  • Інтернет-кабель підключається безпосередньо до комп’ютера  (до ПК, ноутбука або нетбука)
  • Інтернет-кабель підключається до Wi-Fi роутера абонента, таким чином створюючи домашню локальну мережу, яка дозволяє підключати смартфони, планшети, ноутбуки, нетбуки або ПК за допомогою Wi-Fi чи кабелем та користуватися Інтернет одночасно на усіх пристроях.

Спосіб 1. Інтернет-кабель підключається безпосередньо до комп’ютера

За повноцінний доступ до мережі Інтернет відповідає значок «Подключение по локальной сети», який знаходиться біля годинника у кутку екрану (зазвичай, неподалік від вибору мови). У такого індикатора є три стани: мережевий кабель не підключено, мережа без доступу до Інтернету, доступ до Інтернету.

  image1 image2 image3
  Мережевий кабель не підключено Мережа без доступу до Інтернету Доступ до Інтернету
Причини
  1. Програмно відключений мережевий адаптер
  2. Проблеми з мережевою картою
  3. Інтернет-кабель відійшов від пристрою або кабель пошкоджений
У системі прописано невірні мережеві налаштування.  При такій індикації надається повний доступ до Інтернет 
Вирішення
  1. Програмно включити мeрежевий адаптер (інструкція)
  2. Перевірити мережеву карту
  3. Перевірити візуально, чи Інтернет-кабель повністю підключено до пристрою. Якщо ж він підключений, проте індикація залишається тією ж самою, необхідно телефонувати до технічної підтримки, оскільки вірогідне пошкодження кабелю.
Налаштувати параметри відповідно до Вашої операційної системи Якщо Інтернет не працює, варто перевірити програмне забезпечення, яке встановлене на комп’ютері, оскільки воно блокує повноцінний доступ до Інтернету (зверніть увагу на включені утиліти та плагіни VPN, антивірус Avast та ін.) 

Спосіб 2. Інтернет-кабель підключається до Wi-Fi роутера абонента

 Проблема Причина Вирішення
Не світиться світлодіод WAN Пошкоджений або відключений Інтернет-кабель Перевірити підключення  кабелю до роутеру або відключити, а потім підключити кабель, перевіривши контакти. При підключенні кабель має “клацнути”, що свідчить про фіксацію.
Не світиться світлодіод Wi-Fi
  1. Wi-Fi відключено перемикачем на роутері
  2. Wi-Fi відключено програмно в інтерфейсі роутера
  1. Включити перемикач
  2. Налаштувати відповідно роутер
На роутері не світиться жоден зі світлодіодів
  1. Роутер відключений від розетки
  2. Відсутня електроенергія у будинку
  3. Несправність роутера
  1. Перевірити чи підключений блок живлення роутера до розетки
  2. Перевірити наявність світла
  3. Замінити роутер
На панелі задач відсутній ярлик підключення до Wi-Fi мережі Не встановлені драйвери на безпровідну мережу Встановлення останніх драйверів для Wi-Fi адаптера.
Усі домашні пристрої не «знаходять» домашню Wi-Fi мережу роутера
  1. “Зависання роутера”
  2. на роутері сталось скидання налаштувань до заводських
  1. Перезавантажити роутер (вимкнути його з розетки на 1 хвилину)
  2. Налаштувати роутер
При підключенні пристроїв до Wi-Fi мережі виникає помилка –  «Ошибка ключа безопасности» Пароль, який вводить користувач, не співпадає з існуючим, дійсним паролем, який вказаний в інтерфейсі роутера

Перевірити правильність вводу паролю (мова введення, Caps Lock)

Перевірити параметри підключення

При підключенні пристроїв до Wi-Fi мережі виникає помилка – «Не удалось подключится к этой Wi-Fi сети»
  1. “Зависання роутера”
  2. Конфлікт підключень (за умови, що змінювався пароль на Wi-Fi, назва мережі залишалася незмінною)
  1. Перезавантажити роутер (вимкнути його з розетки на 1 хвилину)
  2. Налаштувати роутер
  3. Перевірити параметри підключення
Значок image6 Відключений Wi-Fi адаптер

Перевірити параметри підключення

Значок image7  або image8 Пристрій не підключений до жодної Wi-Fi мережі Відкрити список доступних Wi-Fi мереж та підключитися до домашньої Wi-Fi мережі
Значок  image9
  1. “Зависання роутера”
  2. Неправильні налаштування роутера
  1. Перезавантажити роутер (вимкнути його з розетки на 1 хвилину)
  2. Налаштувати роутер